sobota, 29 lipca 2017

Manekin vintage








Długo mnie nie było, pora nadrobić zaległości :-)
Od jakiegoś czasu miałam w głowie pomysł na "ubranie" takiego manekina, na pewno miały się tu znaleźć koronki i stary klimat, reszta czyli pomysł na skrzydła powstał już w trakcie pracy. Miały być z białych piór, ale ostatecznie papiery do scrapbookingu wygrały. Wyszło dokładnie tak jak lubię, w moim starym stylu. Witajcie ponownie!



Na szyi manekina powiesiłam mój stary naszyjnik


Dół sukni przyozdobiłam kilkoma perełkami


 I jeszcze całość...


 

11 komentarzy:

  1. Genialne... Kasiula masz to coś, co widać w każdej z Twoich prac. Jest niebanalnie jak zawsze. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baardzo mi miło! :-) nie da rady ukryć tego serca, kawałka mnie który wkładam w każdą swoją pracę ;-)

      Usuń
  2. Jest cudowny, już go widzialam na IG i oczy mi zablysly🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miód na moje serce :-)) bardzo się cieszę!

      Usuń
  3. przypomina mi kreacje Marii królowej Szkotów, albo Katarzyny wielkiej :) uwielbiam patrzeć na takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dokładnie, zaiste przypomina te klimaty ;-)

      Usuń
  4. ha! działam podobnie! a w piwnicy czeka przytachana przez moją kochaną mamę toaletka to obrobienia...ale to juz sprawa wiekszego kalibru:D
    ___________________________________
    http://wiznawizna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze Cię znów widzieć w blogowym świecie :)
    Powrót wyszedł Ci "na bogato" :) super kolorki, podoba mi się ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :-) już tęskniłam i zabieram się do dalszych prac :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...