sobota, 8 kwietnia 2017

My sweet sweet shabby












Shabby jest tak bliskie mojemu sercu, że już nie potrafię się na długo odsunąć od tego stylu. Przetarcia, postarzenie, patyna, rozbielone pastele, kwiatowe motywy - to kocham :-)

Na pudełku połączyłam różne techniki, jest i serwetka z decoupage i papier ze scrapboking'u, są chlapnięcia, przetarcia, pobielenie brzegów, przyciemnienie brzegów i koronka jako ta kropka nad "i". Jest shabby, jest pastelowo, jest pięknie! :-)














 

7 komentarzy:

  1. jest przepięknie, kocham takie klimaty:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Gosiu! fajnie podzielać ukochanie do jakiegoś stylu z kimś :D

      Usuń
  2. Już mi się wszystko przypomina.Jest coś w Twoich pracach,co powoduje przyśpieszone bicie mojego serca:)To pudełko jest przepiękne,mogłabym na nie patrzeć godzinami:)Jak dla mnie jest perfekcyjne pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no oszalałam :) Coraz bardziej się zagłębiam w Twoje wpisy i dostaję gęsiej skórki :) Uwielbiam takie kolorystyki a shabby to moja ostatnia miłość hi hi hi hi jak ja mogłam wcześniej tego nie kochać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę się przyznać, że kiedy siedzę nad swoimi pracami po kilka godzin, potem jeszcze zamieszczam ich zdjęcia na blogu, a na dodatek jeśli stoją w zasięgu wzroku to ciężko na nie spojrzeć obiektywnie i taki głos osoby, która widzi je po raz pierwszy jest niesamowity, bo pomaga spojrzeć na tę rzecz nowym okiem :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...