środa, 22 marca 2017

Turkusowa ramka shabby






Ramka doskonale wpisała się ze swoim turkusowym kolorem w dzisiejszy wiosenny tak bardzo słoneczny i ciepły dzień! :-) Wspominałam już, że uwielbiam ozdabiać i dekorować ramki? Zwłaszcza w tak optymistycznych kolorach jak ten :-)

Ramka kupiona za grosze, w Pepco. Swoją drogą drogą na Instagramie za każdym razem jak pokazuję zdjęcia przerobionych ramek, ta sama osoba dopytuje się "a ta ramka jest z PEPCO?", "o, a ta ramka też jest z PEPCO?". Tak! :-) prawie wszystkie ramki kupuję właśnie tam, nie w Home&You, Zara Home czy H&M Home, ale w najzwyczajniejszym Pepco.

Wspominałam już, że uwielbiam ozdabiać ramki?



w środek włożyłam wydruk ze strony Shabby Art Boutique

I jeszcze widok na całość
   

       


8 komentarzy:

  1. Cudna :) Bardzo podoba mi się ten kolor ramki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie jestem w moim upodobaniu osamotniona ;-)

      Usuń
  2. Wpadłam do Ciebie Kasiu z rewizytą i z przyjemnością przeczytałam kilka ostatnich postów. Obejrzałam też zdjęcia poprzednich prac, na które miło było popatrzeć. Robisz delikatne rzeczy, nieprzeładowane, widać iż dobrze wiesz, że czasami mniej znaczy więcej. :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ⚶  Palmette  ⚶

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz ja to chyba już przestanę dalej oglądać i czytać Twoje posty i komentować bo za jakąś wariatkę mnie weźmiesz :) No ale nie mogę przejść obojętnie obok takiego cuda :) Powiedz mi Kochana jaka to farba jest :) Mam starą ramę, która czeka na wenę i myślę, że w tych kolorach wyglądałaby cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wezmę Cię za kogoś kim ja się często staję, czyli pozytywnie zakręconą rękodzielniczkę, kogoś kto tworzy ale też i zauważa tworzenie innych :-) i nie ma oporów przed rozsiewaniem swojego entuzjazmu.
      A farba to akrylowa, turkus firmy dpCraft :-) koniecznie pokaż ramę jak już będzie skończona!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...