niedziela, 19 lutego 2017

Rama lustra - metamorfoza



Lubię takie metamorfozy, lubię kiedy w prosty sposób mogę odmienić jakiś przedmiot, bo niby nic, jedynie biała farba kredowa i wosk, a ściana wygląda już inaczej. W moim i tak maleńkim przedpokoju jest odrobinę jaśniej dzięki temu przemalowaniu :-)

Użyłam bardzo fajnego wosku, który niedawno kupiłam w kolorze rose gold. Dodałam też malutkie dekory.
Zdjęcia ramy niestety nie do końca oddają jego kolor, a do tego lustro jest wysokie, ciężko było objąć je całe pod odpowiednim kątem.


















7 komentarzy:

  1. Jest piękne. Wiem ile się napracowalas, bo malowałam ostatnio gazetnik kredowka i miałam dość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) trochę się nasterczałam nad tą ramą, nie powiem ;-) ale kiedy z głośników sączy się francuska muzyka, przez otwarte okno słychać ptaki, na termometrze jest +8, a ja macham tym pędzlem to to jest przecudowne uczucie :-)

      Usuń
  2. Świetna metamorfoza, tak jak napisałaś niby nic , ale efekt super. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...