poniedziałek, 7 listopada 2016

Październik w zdjęciach #instagram


Pierwsze podsumowanie instagramowe w zdjęciach. Czemu akurat instagram? Ponieważ tam umieszczam najwięcej zdjęć "z planu" jak i "spoza planu", moją codzienność zamkniętą w małych kadrach. 
To też dobre podsumowanie tego co działo się w ubiegłym miesiącu, dla mnie i dla tych z Was, którzy nie obserwują mnie na instagramie i niezbyt często zaglądają na bloga.





W październiku pokazałam tylko dwie swoje prace. Mało, chciałabym, żeby było ich przynajmniej 4.

pudełka shabby chic
Często wchodzę do sklepu i "przypadkowo" coś mi wpada w oko ;-) Ramki z Pepco, zeszyt wyszperałam, w którymś z dyskontów. 


W październiku byłam na dwóch wydarzeniach filmowo-musicalowych. "Dziewczyna z pociągu", czyli ekranizacja książki, która jest na mojej osobistej liście hitów książkowych.

"Notre Dame de Paris" to marzenie, które w końcu spełniłam. Wreszcie koło zatoczyło pełny krąg.


Klimaty październikowe i zbliżający się listopad to pora, kiedy rozświetlam popołudnia i wieczory jak tylko mogę. Mniej światła na zewnątrz rekompensuję sobie zapaleniem świeczek, światełek czy różnego rodzaju lampionów.





Podobają Wam się takie podsumowania?
Do zobaczenia na kolejnym, listopadowym :-)

2 komentarze:

  1. bardzo lubię takie podsumowania, też byłam na Dziewczynie z pociągu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :-) pozdrawiam ciepło Gosiu :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...