środa, 5 października 2016

Pudełko na karteczki (seria: porządki cz. 1)


Pudełko robiłam z przeznaczeniem na karteczki, których zawsze jest za dużo i zawsze leżą nie tam gdzie ich miejsce. Ale oszczędzę Wam widoku pudełka z taką banalną wkładką.  Sam styl, w którym go zrobiłam narzucił mi wizję, którą urzeczywistniłam i teraz Wam przedstawiam, z serii - rozważna i romantyczna :-)  

P.S. A na końcu posta wspominam o tytułowych porządkach.


Czy ja pisałam wyżej o karteczkach? ;-) listy bardziej pasują... 
  

Na wewnętrzną cześć ścianki przykleiłam papier do scrapbooking'u


Brzegi przyciemniłam używając brązowej farby, mgiełki i tuszu


A potem już poniosła mnie wyobraźnia. Do krainy Jane Austen ;-)

































Tym postem zapoczątkowuję też moją pierwszą serię: Porządki

Chcę uporządkować moją "pracownię" i wszystkie rzeczy, których używam (nie tylko te przeznaczone do rękodzieła). 
Chcę, żeby wszystkie przydasie i drobiazgi miały swoje miejsce, więc do tego pewnie wykorzystam pudełko z wieloma przegródkami z szybką, żeby widzieć co jest w środku.
Zbiorę też kwiaty w jednym miejscu. No i chciałabym moje kochane koronki też jakoś wyeksponować, kolejne pudełko z szybką? Zobaczę.
Oczywiście wszystkimi porządkami podzielę się tu na blogu jak i na instagramie :-)


 


9 komentarzy:

  1. Piękny, romantyczny, kobiecy listownik stworzyłaś :) Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny klimat, uroczy drobiazg do klimatycznego mieszkanka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie, romantycznie, bosko! Uwielbiam takie klimaty!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwyciło mnie Twoje pudełeczko :)
    Różyczki w tle, a na froncie delikatny róż. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie teraz zostałam "rzucona na kolana"!Pudełko jest przepiękne.Cudownie urzeczywistniłaś swoją wizję.I znowu ten pęczek kluczy...pięknie!
    Właśnie "tworzę" sobie moją małą pracownie,a właściwie tylko taki kącik i chciałabym podobny listownik zrobić dla siebie.Jeżeli pozwolisz,to zainspiruję się Twoim stylem.
    Ciężko mi oczy oderwać,takie piękne to pudełko!!!Do tego te listy przewiązane koronką i kluczyki...no marzenie po prostu!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...