wtorek, 18 października 2016

Podstawki pod kubek


Miały być romantyczne, różane i przetarte. Z wielką przyjemnością je ozdabiałam, jak zwykle zresztą jeśli chodzi o styl shabby chic :-)

















 Z tyłu każdej z podkładek jest róża odbita z szablonu




Na podkładkach użyłam jednego z moich ulubionych papierów do scrapbooking'u "Dom Róż", jestem z nim absolutnie zakochana :-)



oraz farby kredowej w kolorze stalowym, z którą nie miałam absolutnie żadnych problemów z nanoszeniem na powierzchnię jak i zrobieniem przetarć





9 komentarzy:

  1. Cudowne podkładki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne podkładki :) Też bardzo lubię te papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykleiłam nimi album. Są urocze i zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy tworzysz!!! Podkładki są urocze i pudełeczko cudne!:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałaś,że w pażdzierniku tylko dwie prace pokazałaś,ale za to jakie!!!
    Za ten styl właśnie Cię uwielbiam:)
    Te papiery też "chodzą mi po głowie".Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...