środa, 21 września 2016

Shadow box w romantycznym stylu


Po dłuższej przerwie spowodowanej m.in. zawirowaniami w pracy w końcu się ogarnęłam, żeby z nowymi pomysłami i siłami powrócić razem z shadow boxem! :-) Kosztował mnie mnóstwo czasu, przeróbek i zmian koncepcji. Obrażaliśmy się parę razy na siebie, żeby w końcu zgodzić się co do ostatecznej wersji.
Box jest totalnie w moim stylu, czyli romantyczny, koronkowy i różany. Subtelny i kobiecy. Jest trochę bajkowo i trochę tajemniczo.






Stemplowy daszek przy użyciu tuszu













Wszystkie przetarcia, dziurki czy niedomalowania są dla dodania autentyczności 



























 

5 komentarzy:

  1. ale cudo stworzyłaś, ja też taki chce:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :-) ciekawa jestem jaki byłby stworzony przez Ciebie shadow box :-)

      Usuń
  2. Od dawna zabieram się za takie pudełko. Twoje jest urocze i sentymentalne w klimacie. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Z chęcią zobaczę Twoją pracę jak już przyjdzie jej czas :-)

      Usuń
  3. Pażdziernik był cudowny,ale wrzesień też zapowiada się cudnie(w drugą stronę lecę:)))
    Nigdy nie miałam pomysłu na taki box.Teraz widzę jakie cudo można zrobić.Patrzę jak urzeczona!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...