czwartek, 3 kwietnia 2014

The keys of my heart...

Pokażę Wam moje serce. Pracowałam nad nim latami, tzn. ratami, na raty w sensie ;-) miało wyglądać na trochę niedokończone, miejscami lekko zdarte. Miałam przygotowany i wydrukowany obrazek na transfer, ale okazało się, że niezbyt dobrze się odbił. Musiałam go więc podmalować (oprócz tła w różyczki, które pozostało rozmyte), praktycznie wszystkie kontury, napis i kolory - z powodzeniem - co mi się strasznie spodobało i sama się poklepałam za to po ramieniu. Po drugiej stronie serca użyłam serwetki z moim ulubionym wzorem :-)
Enjoy! :-)















6 komentarzy:

  1. Prześliczne to serduszko. Naprawdę masz talent. Wg mnie, to że różyczki są rozmyte, wyszło tylko na plus, więc się nie martw. Ja oprócz poklepania po ramieniu biję brawo i przybijam piątkę. Dobra robota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-) zastanawiałam się nad wyraźniejszym zaakcentowaniem różyczek, ale w końcu zostawiłam je w spokoju ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...