sobota, 19 kwietnia 2014

Świąteczne jajka...

Udało mi się na czas ozdobić jajka :-) i to chyba jedyna dobra wiadomość, bo zła jest taka, że to pierwsze i ostatnie jajka styropianowe jakie zrobiłam. Materiał jest bardzo niewdzięczny, ile trzeba się namęczyć, żeby efekt końcowy był chociaż dobry (!) to wiedzą tylko Ci, którzy mieli z takimi jajkami do czynienia. Motyw wybrałam różany, bo ostatnio przyszło mi szaleć za takim.

No to co jeszcze mogę dodać - Radosnego Świętowania w gronie bliskich, spokoju w sercu i mnóstwo miłości :-))








8 komentarzy:

  1. Piękne są. Styropian to niestety dość specyficzny materiał. Ja ozdabiałam cekinami w zeszłym roku i wychodziły fajne, ale te twoje to mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!
    Pozytywne pozdrowienia z www.decustyle.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajka są świetne ;) a motyw kwiatów na nim przepiękny ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszą oko, zgadzam się ;-)
      Również pozdrawiam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...