niedziela, 16 marca 2014

Decu standard...

Zatęskniłam za prostym decoupagem i dzięki temu dałam nowe życie puszce, która czekała na swoje 5 minut około roku jak i plastikowej białej doniczce. Przy obu tych rzeczach poczułam znów czystą radość wracając do początków. Trochę jest to też odetchnięcie od transferów, które namiętnie ostatniemi czasy produkuję. I mimo, że nie są to wyżyny decu to taka czysta i minimalistyczna praca podoba mi się. W przypadku puszki nie mogłam się powstrzymać od nakropkowania jej tu i tam i srebrnego sznurka (nieco glamuru ;-) Także tak...













10 komentarzy:

  1. Warto wrócić do prostych motywów - ślicznie wyszła ci ta dekoracja pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. bardzo lubię zwykłe, proste deku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, często nie ma co kombinować, ale zostawić rzeczy takie jakie są w swojej prostocie :-)

      Usuń
  3. Kasiu zachwycilam sie szczegolnie doniczka ten motyw jest absolutnie w moim typie; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :-) i miło mi Cię gościć :-)

      Usuń
  4. Śliczne są te twoje cudeńka. Najbardziej podoba mi się puszka. Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne, bardzo mi się podobają! :) Bomba!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...